Τρίτη, 29 Αυγούστου 2017

λεωφορεία προσβάσιμα σε άτομα με αναπηρία !

Νέο μήνυμα Σπίρτζη: Δεν θα μείνει ούτε μια γωνία του ΟΑΣΘ χωρίς φως της δημοσιότητας, διεμήνυσε χαρακτηριστικά, θέτοντας συγχρόνως σειρά ζητημάτων, όπως: Πού πήγαιναν τα δάνεια του ΟΑΣΘ, γιατί δεν πληρώθηκαν τα δεδουλευμένα, αν γίνονταν διαγωνισμοί, σε ποιο ύψος γίνονταν οι προμήθειες. 

Επιπλέον, οι προσλήψεις που θα γίνουν από τούδε και στο εξής, θα γίνουν μέσω ΑΣΕΠ, και όχι ο βουλευτής να διορίζει το συγγενή ή τον κολλητό του.

  Ο Φώτης Μπίμπασης, μέλος του νέου διοικητικού συμβουλίου του ΟΑΣΘ, δήλωσε από την πλευρά του ότι «στόχος της νέας διοίκησης είναι να υπάρχουν λεωφορεία που θα είναι προσβάσιμα σε άτομα με αναπηρία».
Σε άλλο σημείο της συνέντευξης, ο Χρ. Σπίρτζης δήλωσε πως καταλαβαίνει την αγωνία, όπως είπε, της Νέας Δημοκρατίας, αλλά και το ότι για άλλη μια φορά πέφτει «λάσπη» στην κυβέρνηση.
Η βούληση του Υπουργείου για απόλυτη διαφάνεια στον ΟΑΣΘ υπηρετείται εξάλλου και μέσα από την επιλογή του Στέλιου Παππά, στη θέση του προέδρου του Οργανισμού. Όπως είπε ο υπουργός, πρόκειται για κεντρικό στέλεχος με βαθιά γνώση των οικονομικών -διετέλεσε πρόεδρος του Οικονομικού Επιμελητηρίου-. Ερωτηθείς για τη συγγενική σχέση με τον υπουργό Ψηφιακής Πολιτικής Νίκο Παππά (είναι πατέρας του υπουργού), ο Χρ. Σπίρτζης υπογράμμισε την παλαιά πολιτική διαδρομή του Στ. Παππά, όπως και ότι θα προσφέρει τις υπηρεσίες του αμισθί. Επιπροσθέτως, στο νέο Δ.Σ. του Οργανισμού, το οποίο δεν είναι μονοκομματικό, όπως τόνισε ο υπουργός, συμμετέχουν νέοι άνθρωποι, στελέχη της Τ.Α. κ.α.
Στην ίδια συνέντευξη, ο αρμόδιος υπουργός επέμεινε στο σχήμα, δημόσιες, ποιοτικές αστικές συγκοινωνίες χωρίς αύξηση εισιτηρίου. Θα πρόκειται, όπως είπε, για αστικές συγκοινωνίες –περιουσία του ελληνικού λαού, και όχι για αστικές συγκοινωνίες με εγγυημένα υψηλή κερδοφορία ομάδων με συγκεκριμένες πολιτικές αναφορές.
Μέλημα του Υπουργείου είναι να βγουν όσα περισσότερα γίνεται, λεωφορεία στους δρόμους, αν και αυτό δεν γίνεται με μαγικό ραβδί, παρατήρησε ο Χρ. Σπίρτζης, ο οποίος αναφέρθηκε και στις «διεθνείς πρωτοτυπίες» που χαρακτήριζαν ως τώρα τον ΟΑΣΘ, για παράδειγμα το ότι δεν έδιναν ρέστα.
Για το θέμα του κομίστρου, διευκρίνισε ότι «αυτή τη στιγμή δεν έχουμε κανένα λόγο να συζητήσουμε την τιμή, θα μείνει εκεί που είναι σήμερα».

 *ΔΙΑΒΑΣΤΕ επίσης την ανακοίνωση του ΣΥΡΙΖΑ Θεσσαλονίκης: Αρχίζει μια καινούρια περιόδος για την πόλη και τις συγκοινωνίες της

Τι λέει ο πρόεδρος του Συνδικάτου Εργαζομένων στον Οργανισμό
Η κυκλοφορία 520 λεωφορείων στη Θεσσαλονίκη τον Σεπτέμβριο, έναντι περίπου 260 το φετινό καλοκαίρι, θα αποτελέσει το μεγάλο στοίχημα για τη νέα διοίκηση του ΟΑΣΘ, όπως επισήμανε ο πρόεδρος του Συνδικάτου Εργαζομένων στον Οργανισμό, Δημήτρης Τσερμενίδης, μιλώντας στον ραδιοφωνικό σταθμό του ΑΠΕ-ΜΠΕ, "Πρακτορείο 104,9 FM".
Ο ίδιος ανέφερε ότι «πρέπει να υπάρχει συνεργασία νέας διοίκησης και εργαζομένων και πρέπει σε συνεννόηση με το αρμόδιο υπουργείο να δοθούν χρήματα για επισκευές λεωφορείων (το καλοκαίρι έπρεπε να κυκλοφορούν 420 λεωφορεία και κυκλοφορούν 260, καθώς υπάρχουν πολλές βλάβες), να γίνει αναδιάρθρωση γραμμών, να δημιουργηθούν νέες γραμμές, να διατηρηθεί η τιμολογιακή πολιτική για να παραμείνει φθηνή η συγκοινωνία για τον πολίτη. Το λεωφορείο να πηγαίνει παντού σε όλο τον νομό».
         Ο κ. Τσερμενίδης σημείωσε ότι υπήρξε συνάντηση με τον υπουργό Μεταφορών και Υποδομών, Χρήστο Σπίρτζη, την περασμένη Δευτέρα και έχουν κατατεθεί προτάσεις και στη διοίκηση, που αφορούν κυρίως στις προμήθειες, με στόχο να υπάρχει ρευστότητα για αλλαγή ανταλλακτικών στα λεωφορεία (στόχος τα 520 λεωφορεία στους δρόμους) και να συζητηθεί η αντικατάσταση των αστικών στην 20ετία ή στη 15ετία. Ο ίδιος τόνισε ότι «πρέπει να εξυπηρετηθούν σημεία του νομού όπως η Άνω Περαία και ότι πριν από τη λειτουργία του Μετρό θα πρέπει να έχει γίνει προγραμματισμός για συνδυασμένη αστική συγκοινωνία».
         Πρόσθεσε ότι «υπάρχει πρόταση του υπουργείου Μεταφορών για νέα συλλογική σύμβαση εργασίας και η συνεργασία με το υπουργείο και στον τομέα αυτό είναι πολύ καλή».
Πηγή: ΑΠΕ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Helen Keller Quotes